Tüm Kamu Çalışanlarına %20 İndirimli Hizmet!
Kamu yararına çalışan, yani millete hizmet eden değerli memurlarımızın tüm taşınma ihtiyaçlarında her türlü desteği sunuyoruz. (İndirimimiz toplu taşımalarda geçerlidir.)
TÜMÜNÜ GÖR

Ofis Taşıma Firmaları

Ofis Taşıma Firmaları

Ofis taşıma firmaları evden eve nakliyat hizmetinin daha farklı ve daha dikkatli yapılması gereken bir hizmet sürecidir. Ofis taşıma firmaları hangileri ve hangilerini seçmelisiniz Evdema Nakliyat ile tüm detayları öğrenebilirsiniz.

Ofis taşıma firmaları arasından seçim yaparken kurumsal firmaları tercih etmenizi öneririz. Çünkü ofis içerisinde yer alan eşyalar özellikle elektronik olanlar dikkatle ve profesyonelce taşınması gereken eşya grupları içerisinde yer almaktadır. Ayrıca ofis taşıma işlemlerinde firmaların iş kaybı yaşamaması için ertesi gün hemen işbaşı yapmanızı sağlayacak taşıma firmalarından hizmet almanız gerekmektedir. Ofis taşıma hizmeti almak isteyen firmaların büyüklükleri önemlidir. Küçük ofisler, kurumsal şirketler, fabrikalar vb. işyerlerinin içerisinde yer alan eşya miktarları ve var ise iş makinelerinin büyüklüğü taşınma sürecini ciddi manada etkileyen faktörlerdir.

Ofis taşıma hizmetlerinde dikkat edilmesi gereken en önemli konu  taşınacak olan eşyalara herhangi bir zarar gelmesidir. Ayrıca seçeceğiniz ofis taşıma hizmeti veren şirketlerin deneyimi bu konuda büyük rol oynamaktadır.

Ofislerin taşıması zor ve zaman alan bir süreç olduğu kadar özenle ile yapılıp en kısa sürede taşınmanın bitirilmesi gereken bir iştir. Ofis taşıma hizmeti veren firmalarda aramanız gereken özellikler ise belli başlıdır.

Evdema Nakliyat ; önerilerimiz

  • Firmanın çalıştırdığı personellerin ofis eşyalarını taşırken tecrübeli olması,
  • Firmanın özellikle arşiv dosyaları, güncel dosyalarının gizlilik politikası ile taşınabilmesi,
  • Ofislerde yer alan teknolojik ve elektronik eşyaların zarar görmemesi için personellerin konusunda uzman olması,
  • Ofis eşyalarının taşınırken araçta herhangi bir zarar görmemesi için nakliyat aracına düzgün bir şekilde yerleşmesini sağlayan alanlara sahip araçları kullanması,
  • Daha önce verdiği hizmetlerde müşterilerinde aldığı geri dönüşlerin olumlu olması,
  • Taşıma süreci boyunca müşteri hizmetlerinin sürekli olarak size destek veriyor olması ofis taşıma hizmeti veren firmaların sahip olması gereken özelliklerdendir.

Ofis taşıma firmaları arasından seçim yaparken işlerinizin aksamadan devam etmesi için hizmeti en kısa sürede tamamlayacak olanları seçmeniz gerekir. Çünkü iş kaybının yaşanması size maddi açıdan zarar verecektir. Ayrıca ofis malzemelerinin ve araçlarının zarar görmeden de taşınması gerekir. Özellikle bilgisayar gibi hassas eşyaların sökülüp öyle taşınması ve daha sonra kurulumlarının doğru yapılması gerekmektedir. Ofis taşıma hizmetini sorunsuz almak için Evdema Nakliyat’ta  ulaşıp ihtiyacınıza özel hizmeti sorunsuz alabilirsiniz.

28 Ocak 2019
1.335 kez görüntülendi

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Ziyaretçilerimiz tarafından yapılan yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZIN

Bu konu hakkındaki görüşünüzü belirtmek ister misiniz?
error: Lütfen kopyalamayınız !!