Tüm Kamu Çalışanlarına %20 İndirimli Hizmet!
Kamu yararına çalışan, yani millete hizmet eden değerli memurlarımızın tüm taşınma ihtiyaçlarında her türlü desteği sunuyoruz. (İndirimimiz toplu taşımalarda geçerlidir.)
TÜMÜNÜ GÖR

Ofis Taşımacılığı

Anasayfa » Ofis Taşımacılığı

Ofisler çoğu firmanın faaliyetlerini yürüttüğü yerdir. Firmalar müşterileri ile ilk görüşmelerini ofislerinde gerçekleştirmektedirler. Her türlü yasal evrak, firmaya ait özel dosyalar ve firma ve müşteri arasında gerçekleştirilen sözleşmeler ofislerde bulunmaktadır. Bu sebeple ofis taşımacılığı büyük bir özen istemektedir. Ofis ve iş yeri nakliyat hizmeti; evden eve nakliyat hizmetine göre daha bilinçli, dikkatli ve kaliteli olarak yapılması gereken bir nakliyat hizmetidir.

Evdema Nakliyat; her geçen gün taşımacılık sektörüne artan itibarı ile güvenilir ve profesyonel bir ekip ile çalışmaktadır. Evdema Nakliyat konusunda uzman ve hizmet için eğitime tabi tutulmuş ve nakliyat konusunda bilinçli bir kadro ile ofis taşımacılığında hizmet vermektedir. Evdema Nakliyat’ın en önemli amacı; ofis eşyalarınızı güvenilir ve profesyonel şekilde yeni adresine ulaştırmaktır. Evdema Nakliyat, nakliye işini sadece eşya taşımacılığı olarak görmemekte ve her daim müşterilerinin istek ve taleplerine karşılık vermektedir.

Evdema Nakliyat uzun yıllardan beri ofis taşımacılığı hizmetini standartlarının üstünde profesyonel bir şekilde güvenli bir şekilde sunmaktadır. Profesyonel ekip ve deneyimli yönetici kadrosu ile müşterilerinin nakliyat ihtiyaçlarına kaliteli çözümler araştırmaktadır. Nakliye hizmetinde modern kapalı kasa araçları ile hijyenik ve yüksek güvenlikli ortam hazırlar. Taşımacılık hizmetine büyük titizlik gösterip, önem vermektedir. Müşteri ile belirlenen gün ve saatte söz verildiği gibi ofis taşımacılığı hizmetini vermektedir. Evdema Nakliyat’ın benimsediği en önemli ilke müşteri memnuniyetidir. Nakliyat işlemleri; meşakatli, güvenli ve özveri gerektiren en önemli işlerden biridir. Ofis taşımacılığı da diğer taşıma daha çok özen isteyen taşıma çeşitlerinden biridir.

Ofis taşımacılığına başlamadan önce Evdema Nakliyat ile irtibata geçerek ofisinizin bir ekspertiz tarafından keşfinin yapılmasını istemeniz gerekir. Profesyonel bir şekilde inceleme yapan ekspertiz; taşınacak eşyaları tespit eder, eşyaların taşınması için gelecek aracın büyüklüğünü ayarlar ve eşyaların ambalajlanması için gerekli malzemelerin hesaplamasını ve ofis taşımacılığı için kaç kişinin geleceğinin hesabını yapar. Bu sayede güvenli bir şekilde nakliyat hizmetine ilk adımı atmış olursunuz. Evdema Nakliyat tarafından hazırlanan sözleşmenin imzalanması ile nakliyatın gerçekleşeceği gün beklenir. Anlaşılan gün ve saatte de nakliyat aracı ve eşyaların taşımasını yapacak kişiler gelir ve eşyaların paketlenmesi yapılır. Eşyalar güvenli ve dikkatli bir şekilde nakliyat aracına yerleştirilir. Tüm taşıma işlemi gerçekleştikten sonra nakliyat aracı belirtilen adrese ulaşmak için yola çıkar. Yeni adrese de eşyaların güvenli bir şekilde taşınmasını ve eşyaların düzenlenmesini yapar. Bu şekilde de nakliyat işleminiz gerçekleşir.

 

error: Lütfen kopyalamayınız !!